reede, 25. september 2015

Selle-aastane öökool õpetas palju meditsiinist

Meie otsustasime olla sõjameditsiini labor. Riietasime ennast sõduriteks. 


Meie klassis sai tutvuda sõjameditsiini tegevustega. Meile tulid appi Miku ema Marit ja Rasmuse ema Monika. Meile õpetati siduma haavu ja saime proovida, kuidas sõdurid transpordivad oma haavatud kaaslasi. 



Hugo: Mulle meeldis väga öökool. Seal õppisin abi andma, õhtul vaatasime sõjafilmi 1944. Kõige rohkem põnevust tekitas loosimine. Mina võitsin kass Arturi iirisepallid. 

Lea: Minu meelest oli öökool tore. Laborid olid klassides ilusti ette valmistatud. Ka meie klassis oli tore. Need, kes tahtsid, said Moonikalt sideme ja need, kes tahtsid, said käte peal kantud. Tore oli ka see, et tüdrukud suutsid kehtestada klassis sõjaväelise olukorra. Rahu ja vaikus valitses terve õhtu ja öö. Kes reeglit rikkus, läks komandör Käpa karistuse alla ja pidi seisma kolm minutit ukse taga nii, et diskolegi ei saanud. Isiklikult meeldis mulle C.S.I Kriminalistikalabor kõige rohkem. Loodan, et ka teistele meeldis öökool. 

Rasmus: Mulle meeldis viienda klassi labor, sest seal sain teada ajupoolkerade tööst ja osast elust. Meeldis veel teise klassi labor, sest seal pandi käed kipsi. Meie laboris oli tore tutvuda sõjaväelase varustusega. 




Annabel: Eilne öökool oli väga põnev. Meil oli igasuguseid laboreid: stressilabor, analüütilise psühholoogia labor, C.S.I kriminalistika labor, radioloogia labor ja meie klassis oli sõjameditsiini labor. Mulle meeldis radioloogia labor, sest sain sealt enda käele kipsi. Mulle meeldis ka analüütilise psühholoogia labor, kus sai ennast tundma õppida ning sain teada, et mul ei esine paanikahoogusid. Pärast oli disko. 

Mikk: Meie öökool oli meditsiini-teemaline, sest sellel aastal on Konguta kooli peateemaks meditsiin. Iga klass tegi vähemalt ühe labori. Ma käisin sõjamedistiinilaboris, radioloogia laboris ja C.S.I Kriminalistika laboris. Õhtul valitses klassi tüdrukute poliitika. 

Sirli: Mulle meeldis öökool. Eriti jäi meelde kipsi panemine, sest lootsin, et siis ei pea enam kirjutama ja koolis käima. 

Anne-Mai: Mulle veeldis väga näidend, mis me ise tegime ja meil oli koolis toredaid laboreid. Mulle meeldis väga meie klassi sõjameditsiinilabor ja teise klassi radioloogia labor. 

Katrin: Mulle meeldis, et ma sain käia laborites. Ma käisin esimeses klassis ja ma tegin seal stressipalli. 

Marleen: Öökoolis kõige lahedam oli disko. Söögiks olid friikartulid ketšupi ja viineritega. Lõpuks kui disko igavaks muutus, hakkasime vaatama sõjafilmi, mille saatel paljud meie klassis magama jäid. Hommikul toimus varane ärkamine, võimlemine ja tunnid.

Otto: Mulle jäi meelde radioloogia labor, sest sain teada, et kui kipsiga oled, pead käe üleval hoidma. 

Angelika: Mulle meeldis, kui ma sain käele kipsi. Siis sain Katarinat vedada ja vedasime Katarinat matiga mööda saali põrandat. Disko meeldis mulle samuti. 

Õpetaja KristiinaÖökool oli palju põnevaid tegevusi täis. Olen kindel, et meie labor, kus Miku ema ja Rasmuse ema abiks olid, andis põnevaid teadmisi, kuidas käituda, kui kaaslane on haavatud. Sain teada, et meil ei ole mitte sõjavägi, vaid kaitsevägi. Aga mis seal vahet on, eks seda pean siis tulevikus uurima. Sõjaväeline kord valitses klassis terve õhtu, sest kolm naissõjaväelast - Annabel, Lea ja Katarina otsustasid, et klassis peab valitsema rahu ja vaikus. Selleks kehtestati reeglid, millele allumatuse korral järgnes karistus. Kui ühel poisil peale kolmeminutilist karistust nutt peale kippus tulema, arvas Katarina, et võtaks äkki mõne reegli siiski vähemaks, kuid Lea teatas otsustavalt, et kui pole reegeleid, pole ka korda. Õpetajat sellel õhtul peaaegu, et vaja ei läinudki. Öökool oli tore ja lastega jäin väga rahule!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar